Kees Zuidweg

Financial Controller @ Dionar ICT Partner B.V.

Na eerst een aantal jaren de arbeidsmarkt te hebben verkend, ben ik eind jaren ’80 een snooker/biljart centrum gestart. Na 10 jaar en 2 snooker/biljart centrums erbij heb ik alle bedrijven verkocht. Na een werkpauze van een paar maanden ben ik vervolgens in dienst gegaan bij een logistieke multinational als Financial Controller voor NL, BE, UK, FR en DE. Toen het vele reizen mij na zo’n jaar of 10 begonnen op te breken ben ik in 2006 bij Dionar ICT Partner B.V. in Hoofddorp gaan werken en daar werk ik nu nog steeds. Het bedrijf is in 1997 opgericht en telt zo’n 20 medewerkers. De core-business van Dionar is netwerkbeheer voor het midden segment MKB (5 t/m 200 werkplekken), met een klanten portefeuille verspreid over heel Nederland. Ondanks dat wij een relatief klein bedrijf zijn, mogen wij best toonaangevende bedrijven tot onze klanten rekening.

Daarnaast leveren wij sinds 2003 een in eigenbeheer ontwikkelde narrow casting oplossing, genaamd CleverDisplay. Ik durf te stellen dat dit de Rolls Royce onder de narrow casting oplossing is, met als extra pre dat wij de software zelf bouwen en beheren. Voor klant specifieke wensen zijn wij dus niet afhankelijk van een derde partij in tegenstelling tot vele andere aanbieders van narrow casting oplossingen die daar wel afhankelijk van zijn. Daarbij, omdat wij feitelijk een ICT bedrijf zijn, is security van data, content, etc. een belangrijke factor voor ons. Mede hierdoor wordt ons pakket niet alleen gebruikt door de (lokale) ondernemer met een eenmanszaak, maar ook door diverse multinationals en overheidsinstanties.

In de jaren ’80 en begin ’90 heb ik redelijk wat motoren gehad, o.a. Kawasaki Z1000 en Z1300 (6-cylinder), Suzuki GT750 (2-takt), Yamaha XT 500, Honda CBX 1100 (6-cylinder), Harley Davidson Fatboy. Nadien brak er een periode van zo’n 20 jaar zonder motor aan. Gezin, kinderen, werk……., sommige zullen het wel herkennen. Toen de kinderen eenmaal het huis uit waren, begon de motor-kriebel toch wel weer op te spelen en ben ik in alle rust op zoek gegaan naar een motor die ik vroeger ook al eens had gehad, namelijk de Kawasaki Z1300. Tijdens mijn zoektocht naar een net exemplaar stuitte ik op enig moment op de Yamaha Vmax en wist gelijk dat dat mijn volgende motor moest gaan worden. In 2011 heb ik er één op de kop weten te tikken en heb daar tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van. In de loop der jaren is hij wel hier en daar wat aangepast naar eigen wensen, wat het in mijn ogen nog leuker maakt.